Skateboard.

Ja Linnea jag måste skryta om min julklapp även här. inte bara på facebook status. 
Jag råkar ha blivit världens lyckligaste från att ha varit mjauja halvdan iaf. 
Linnea och jag skulle ses efter jobbet, vilket vi gjorde. Denna dam hade ett paket med sig. Ett stort paket, till mig. I detta paket hittar jag en skateboard! Mina ögon lyser, och denna skateboard är fin. Jättefin. Så fin att den borde hänga på moderna museét och heta Annas bräda. Tack Linnea.. I alla år har din julklappar varit roligast och mest oförutsägbara. 
Skäms när jag som är så tråkig och nu i dagarna även jättefattig, inte köpt någon julklapp åt min exsambo. Det kommer ju en födelsedag också snart! Då minnsann.

Mitt i all glädje har jag en sprängande huvudvärk som kväver mig. Tänkte nu sluta mina vackra ögon och drömma mig bort i fjärran land. 

En jul singel, ingen pojke att tänka på och köpa julklapp till. Sist jag hade en sådan jul var herrans många år sedan. Det känns märkligt, jävligt märkligt. 

Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0