Flytt.

Då var det dags att flytta igen då.
Bror ringde nyss och berättade att han nu bestämt sig helt angående Falun-flytt. Detta betyder då att jag får lägenheten i Sundbyberg. Vill hellre ha min käre bror kvar här men när han inte är Linus som Linus är så ska han inte bo här. Tror det här blir bra för honom.
Sorgligt att flytta från Linnea men vill inte släppa iväg lägenheten till någon annan nu när man får chansen. Stockholm är ju Stockholm. Flytt vid jul alltså, cirka däromkring. Detta innebär också att jag och Maria som kommer och ska bo hos mig, får trängas på 25 kvadratmeter i 3 månader. Men det ska gå bra, blir ju bekväm hyra!
Var ute med Ida igår, riktigt roligt! Fast ut kom vi aldrig, vi kom till Medborgarplatsen och till massa köer, men burger king lockade oss mer än bar & dansgolv. Skönt att man kan nöja sig ändå.
Imorgon går jag kort dag. För att jag äntligen ska klippa mig! Jii! Samt färga. Mm spännande alltså.
Sitter ensam i lägenheten ikväll, saknar sambon min som for sin kos till västra skogen för ett tag sen.
LINNEA, vi SKA dansa snart.
Födelsedagsfest/ utflyttningsfest planerad också. 5:e januari. Välkommen! Kommer event på facebook (såklart) så småningom.
God afton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0