Fredagskänsla.

Har kommit på att jag älskar fredagar. Enormt mycket. Fredagen är banne mig bättre än lördagen.
Känslan när dörren stängs och man tar de sista stegen över tröskeln ut från jobbet är obeskrivlig. Faktiskt. Mm...
Var med Ida på stan en kort sväng idag. Alldeles för mycket folk överallt. Löningshelg of course. Köpte onödigt trams. Linne, väst och glansiga tajts som ser ut som joggingpants. Men det blir bra när man ska va fin och dricka vin imorgon kväll. Var ett tag sen jag var i partysvängarna nu och det ska bli riktigt kul...
Idol-utröstning nyligen. Daniel åkte ut och känslig som man är, fäller jag en tår för honom också. Fan.
Jaja.
Match imorgon kl 15.00. Mot Vallentuna. Den ska vinnas. Nervigt. Många som kollar har jag hört...
Mode just nu verkar var yllesockor upp till knäna och stövlar utanpå. Detta mode förstår jag mig inte riktigt på. För dessa tjocka läderstövlar är väl bra varma ändå? Och varför är det snyggt när kanten ska synas från sockan? Bara kanten alltså. Sen kan jag snart inte räkna en enda människa som inte har så. Where´s the point? Hur tråkigt opersonliga är inte vi svenskar egentligen?
Är glad att jag har min stil. Nog har den moderna influenser men inte skulle jag tycka det var roligt och se ut som resten av sveriges kvinnliga befolkning. Ska inte dra alla över en kant, men snudd på.
Bra att jag yttrar mig såhär när jag gått och köpt väst och glansiga tajts som är senaste nytt enligt punkt.se. Haha!
Såja.
Ska lägga mig på soffan och se lite little brittain. Mm.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0