It´s true, life will smile for you.

Klockan slår nu 00.00 och jag sitter hemma i mitt gamla rum i Leksand, som inte längre är mitt, som blivit gästrum numera. Fy satan vad kallt det var här. 1°C. ska bli uppåt 9- inatt... Kanske får man se en och annan vacker snöflinga?

Modern min ser på Amy rättsläkare som jag dock inte alls diggar stenhårt så jag satte mig här. Men bara för en stund, ögonlocken börjar säga ifrån. 

Imorgon kommer mormor & morfar. Antagligen, beror på mormors humör. Jag har inte sett dem sen i somras och det gör ont i mig. Hoppas verkligen de tar sig upp. Linnea Björk kommer också, & Joel kommer förbi. Im popular? 
För kvällen får vi se, men det blir nog dansande. Har lust att ta mig till Falun, men vi får se vad sambon min säger om det. När man väl är hemma har man inte stor lust att fara någon annanstans. 
På söndag blir det häng med Johan, och sen åker jag hem. Eller? Ja. Kanske måndag, men bara kanske...

Ett måste imorgon, verkligen ett jättemåste. Skriver jag det här, så kommer jag ihåg vad måstet är. Haha. Ja bra! Man kan ha bloggen som komihåg också. 

Det är alldeles lugnt och fridfullt här, så jag blir lycklig. 
Sixten är fet. 
Mamma är bäst. Bollan är neutral. Ke?

You have a good weekend yall. Because Miss Diva´s gonna have. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0