Dags.

Time to blogg again!
Tappar tråden lite.
Fick bara lov att välja bubblegum till bakgrund. Jag är ju en rosa tjej.
Mycket har hänt och skulle jag skriva allt nu, blir det nog några A4:an.

I fredags sa jag upp mig från jobbet, alltså jobbar jag 1 vecka till sen är jag ledig t.o.m 31:a augusti då jag flyttar till Rom. Har hört av mig till Edshult och kommer nog få jobba en del extra när jag åker hem för semester. Ska bli så skönt att bara slappa, vara med mamma och förbereda mig inför min flytt. Ska väl hinna med lite festival också, Yran och URF står på programmet. Pengarna kommer tryta, men det får väl vara värt. Kan ju lätt bli så när man "får lov" att köpa ny mobil, ny tv, samt snart digitalkamera. Det är ju inte de billigaste sakerna direkt.

Forum Romanum

Längtar till Rom. Det blir glassigt. Tanken är att plugga italienska, vara nanny och spela fotboll. Kan det bli bättre? Dröm.
Bäst att göra någonting nu innan jag blir för gammal. Gammal är jag ju inte men åren går faktiskt.

Nu idag sitter jag hos far och Berit i deras hus och ska vara här tills sent imorgon kväll. Kan vara bra för mig och själen att ta det lite lugnt. Har varit väldigt hektiskt med resande, festival, midsommar o.s.v. Kroppen behöver ju vila också. Just därför ska jag ut och springa nu. Haha. Har kommit igång i någon slags springperiod. Går gör jag också hela tiden. Igår sprang jag 2 ggr. En på morgonen en på kvällen. Sen gick jag kanske en mil sammanlagt under dagen. Hurtigt!
Men det är bra, jag måste komma på andra tankar. Mitt huvud fokuserar bara på mat och vad som ska ätas, men nu har jag skött mig bra i snart en vecka utan att det kommit upp. Men jag vet ju att det brukar hålla högst 2 veckor o sen börjas det. Fast så kan jag ju inte säga. Måste ju tro på mig. Ska klara detta.

Victor & Linnea kommer hit ikväll och grillar. Sitta på altanen och ha det gott bara. Mys. Var ju också ett bra tag sen jag såg dem. Midsommar sist men då var väl inte jag riktigt närvarande.

Som sagt ut i spåret ska jag, kanske återkommer senare under dagen.

Anna

Kommentarer
Postat av: Limpan

Jao, blir helt avis när jag tänker på att du ska spela fotboll i Italien. Fränt som tusan. Hoppas att jag får med mig V ikväll annars blir det bara du och jag, men det kan ju bli bra det med.

2008-07-11 @ 08:55:04
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0