Livet.

När ska jag vara nöjd med mig själv och mitt liv? Är det mitt kall att alltid sträva efter vad alla andra vill och tycker? Och är det min mening med livet att alltid gå och avundas andra? Kan inte ens koppla bort tankar när jag har mina allra käraste här. Fy skam.
Den här floden i Rom, den så kallade Tibern.
Jag funderar på att hoppa i den. 
Det här är inte bra alls, och jag vet inte vad jag ska göra SJÄLV för att få fason på det. Behöver proffshjälp och då inte av någon italiensk doktor. 
3 månader, låt de gå fort eller låt ett mirakel ske i min skalle.


Kommentarer
Postat av: Limpan

Det går fort, det går fort!

2009-04-14 @ 13:20:36
URL: http://lovelylimpannot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0