Influensa.

Min tanke att bli frisk fort börjar segla bort. Under dagen har jag bara blivit sämre och nu ligger jag med feber, massvis med snor och ännu mer halsont. Oerhört upplivande i vardagen må jag säga. Gråtit en skvätt. Pratat med mamma några ggr och fått tröst när jag varit som mest ynklig. Har ju faktiskt inte varit sjuk under hela tiden jag varit här, Chandi har ju haft sin värsta influensa så det var ju klart att jag skulle råka på den nu. Blir värre när man är ensam också. Anna kommer förbi en sväng imorgon och umgås lite med mig. Behövs..

Lyssnar på Tyler Ramsey. Gjort i princip hela dagen. Något alla borde göra. 

Önskar jag kunde byta bloggnamn. Mitt känns inte helt 100 %. :D Hör inte ihop med mina inlägg känner jag. Men det bär med sig ett fint minne, en flicka på dagis kallade mig alltid för tokig. Sen är jag väl lite tokig. Impulsiv, rastlös, sprallig. Kan sammanfattas som tokig tycker jag. 

Gud, suttit på facebook hela dagen. Man blir ju förstörd. Hatar det nya också. Inte alls bra. 
Vore ju en bragd om jag la ner den. Men har inte karaktären till det. 

Ah. Kunde varit hemma nu. Tur det. Flyga hem och vara sjuk en vecka hade ju inte varit helt kul. 

Varför skriver jag för, är helt tom i skallen. Lägger mig och dör nu. 

ADJÖ!





Kommentarer
Postat av: Limpan

Du kan flytta bloggen till blogspot om du ska byta namn. Mycket bättre och roligare än blogg.se.

2009-03-23 @ 20:05:57
URL: http://lovelylimpannot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0