Men Anna.


Hur ska du klara dig utan mig när jag är borta? Sade en liten dam hela förra veckan. 
I morse hörde jag när de gick: " Men mamma, huuuuuuuur ska Anna klara sig ensam utan mig? ". 
Jag får heller inte vara ute hela natten, det brukar jag vanligtvis få när Chandi är hemma men nu när hon är ända i Spanien så får jag bestämt inte gå ut, och absolut inte träffa några pojkar, det har hon bestämt förstår ni. Min lilla plastsyster. Bestämda dam, en mini-Anna i all ära.. 
Ska lägga mig nu äntligen, ser på italienska let´s dance som snart hållt på i 4 timmar. Råkar vara så med alla italienska program, de drar ut på dem enormt mycket. Fotbollsprogrammen är extrema. 
Nåväl, nu tackar jag för mig.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0