Way out west.



På en natt slog en influensa ut i min kropp. Självklart när jag nu är ledig och äntligen kopplat av, brukar vara så. Sitter och nästan gråter för jag äntligen skulle få träffa Anna idag som jag inte sett på länge. Vi hade bestämt en utgång, eftersom hon jobbar varje helg och alltid är ledig måndagar och nu var även jag det. Men så bra fick det inte bli. Nu sitter jag här och pimplar te (som jag hatar för övrigt, aldrig gillat te) och stirrar ut på det fina vårvädret. 
Nåväl, way out west blir ett måste såklart, Band of horses ska dit. Missar jag dem kan jag lika gärna gå och hoppa från en bro. Perfekt nu när bror & Ylva flyttat till Majorna också. Boende är bra, min tält-tid är nog förbi...

Ska krypa ner igen i soffan se på Babel som börjar på Svt-World alldeles nu. Handlar om självhjälps-böcker och om varför kvinnor dras till kriminella män. Intressant kanske. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0