Anna goes movie.

Barnflickan vs. Byggarbetaren. 
Hah! Som på film, iaf i mitt huvud.
De håller på och renoverar hela vårat bostadsområde och har gjort sen vi kom, i ca 7-8 månaders tid har jag lagt ett extra öga till en man i detta gäng byggarbetare, denne man har även lagt ett öga tillbaks. Vi har så gott som pratat nästan varje dag denna tid, men båda har väl varit lika blyga för något annat. I lördags hamnade vi på samma buss mitt på dagen, samma TOMMA buss och då var man ju bara tvungen att ta tag i saken, bytte då nummer, efter alla månader så självklart när det är 1,5 mån kvar i Rom så var det dags. Det roliga är att jag vaknar av ljudet till dessa byggarbetare, de ser en vart man än är eftersom de jobbar högt uppe på taket, så vill man ignorera människan blir det svårt. Men än så länge har jag ingen anledning att göratt!
Går och småskrattar för mig själv, tycker detta är sjukt kul. Man behöver inte bestämma så mycket dejtande, man ses ju ändå. Som när man hade någon i skolan liksom. 
Well well.
Nu är det dags för uefa champions league, ska lägga mig i sängen och kika. Galet att det händer här i Rom! HALLÅ.



Kommentarer
Postat av: Limpan

Låter som en porrfilm det där. Eller så är det bara min hjärna.

2009-05-31 @ 18:24:42
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com
Postat av: Anonym

skulle kunna blitt en porrfilm! om jag var lika tom i bollen som den där svenskan victoria silverstedt, det blir ingen porrfilm. ligga i italien är inget jag sysslar med! usch för slem!

2009-05-31 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0