P3 Svea.


Siesta.
Jag & Chandi ligger och lyssnar på P3 svea. Självklart spelas Mauro Scocco:s Sarah. Nostalgi. Mammas favoritlåt när jag var liten skit. 
Fick nyss en rysning när jag tittade på Chandi, de är många var dag, vill inte lämna henne. Stark kärlek.
Nåja, jag har snart tjänat 30 kr på mammas och min deal. Sjukt nöjd. Är jäkligt motiverad och bestämd nu.
Ikväll ska vi  ha picknick/festa ca 15 tjejer i circo massimo, jag ska ta med mig en kaffetermos, så kul är jag. Basta med alkohol! Det svåra är inte att vara med nykter när de andra dricker utan det är att alltid bli ifrågasätt ifall man inte festar. Det är en sådan självklarhet jämt. 
Hmmf.
Nu somnar vi. 
Buona giornata!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0